بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : نوید...نویسنده
تاريخ : 20:20
بازديد از اين پست : 285

آرسن ونگر همواره به دنبال کشف استعداد های جوان باشگاه های دیگر است و در این راه، چندین بار از بارسلونا نیز صید های مناسبی داشته که مهمترینشان سسک فابرگاس است.

 

بارسا نیوز

ونگر در آخرین تلاش خود، سعی داشت تا "سامپر" بازیکن تیم دوم بارسا را که امسال با تیم اول این باشگاه تمرین می کند؛ به آرسنال بیاورد. اما همچون بار قبل در این راه توفیقی کسب نکرد.

پیش از این، سال 2011 و در تورنمنت نایکی بود که ونگر، علاوه بر سامپر، به دو بازیکن دیگر تیم جوانان بارسلونا به نام های میگل تورال و هکتور بلرین علاقمند شد.

سامپر و خانواده اش در آن سال، به ونگر نه گفتند؛ با این وجود دو بازیکن دیگر راهی آرسنال شدند. در این تابستان، مربی توپچی ها بار دیگر برای خرید سامپر علاقه نشان داد؛ اما این بار نه تنها خود سامپر که لوئیس انریکه مربی جدید بارسلونا نیز مخالفت قطعی خود را نسبت به این انتقال اعلام داشت.

رقم فسخ قرارداد سامپر هم اکنون 12 میلیون یورو است و پیش بینی می شود که با درخشش احتمالی این بازیکن، بزودی قرارداد جدیدی با این بازیکن منعقد شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »